Tuesday, July 5, 2011

dah kat Melb dah?

salam semua,

haaaa mesti terkejut kan aku buat post mcm tu?hehehe..tetibe je update dah kat melbourne and it's true.alhamdulillah aku sampai kat sini 3hb July.aku dgn mak aku je pgi ;) visiting my niece and my sister here.kan aku ckp hr tu yg kakak aku baru je born her fisrt baby.

#jakun

first time aku msok airplane yg sit dia sampai sembilan tu.hahaha.sumpah aku jakun.hmm time aku dh sampai tu kan.sumpah Q nak cop passport tu panjang giler and perlukan kesabaran.lepas tu kan yg tukang cop cop tu kan..(lahh banyak dah kan aku ni) lelaki ni..bertatto,pakai anting2 then aku mcm ''uhhh?tak strict ke org kerja kat sini?'' sukati hentam je kan..ahhh suka hati lah.dah cop tu..aku pergi ambik beg.lps ambik tu.kiteorg pgi that side.that's mean sebelah kiri laa..org asing mcm tu la.then,security perempuan tu suruh letak beg kat satu tempat then suruh anjing tu hidu2 takut bawak drugs ke ikan ke belacan ke kan?

#taknakbanyakcakap

okay, jom aku show off gambar jap.hehehe :) sorry eh kalau aku mengada.hahaha picture ni di ambil 4hb July.kakak aku and husband dia bring us to the city.mcm mimpi aku g Melb.tak terfikir pun aku nak g sini.hahaha sbb selalunya tgk org je pergi.skrg ni aku pulak.eseh.. :) Alhamdulillah.jangan hairan kalau aku pakai baju tebal.sejuk gila lah!aku tak thn dgn sejuk.sejuk sini 8 9 suhu.bukan negative eh.kalau negative mati -.-' dtg dtg sini terus pakai baju tebal.nak beli sarung tgn pun tak sempat.hahaha what ever it is.I'm so having so much fun here but tak fun kalau takda boyfriend di sebelah aku yang selalu teman aku kat mane2 je.hmm imissyou AlHazen.I can't wait go back to Miri and I hope you jadi pgi KL 18hb ni :(

okay, this some pictures of me and my mamak and my sister too. <3

Brighton Beach
yang rumah colour colour tu bukan toilet okay!







Melbourne Convention Centre
Hotel Hilton and shopping complex closing 6pm.only friday 9pm.






Street City
meeting my Chinese cousin.my mom lil sister punya anak.dia org mmg stay di Melb so terus la meet them mlm tu hehehe




No comments: